Susah Nak Berhenti Merokok? Ini Petua Mudah Untuk Hilangkan Ketagihan Merokok Hanya Dalam Masa 3 Minggu Sahaja

Selepas makan ramai perokok yang jiwa kacau kalau tak dapat rokok ni. Masa bulan puasa boleh bersabar lagi dah habis puasa tabiat tu bermula semula. Bukan senang nak tinggalkan tabiat buruk ini kalau kurang disiplin dan tidak bersungguh. Merokok ni, bukan kata bahayakan diri sendiri je, anak isteri pun sama dapat kesan buruknya.Tapi tulah nak berhenti ketagihan rokok ni bukannya mudah, macam-macam kena hadapi kesan sampingannya seperti demam, lesu, loya dan sebagainya.

Jika macam-macam cara dah guna untuk berhentikan ketagihan merokok ni, tapi tak berjaya,isteri-isteri boleh tolong suami tersayang, cuba ikut petua ni. Manalah tau serasi. Siapa tak sayang suamikan!

Insya Allah dalam masa 3 minggu perokok akan mula hilang ketagihan pada rokok. Bau rokok pun taknak.

Bahan-Bahan:
Cuka Epal
1 gelas Air Suam

Cara-caranya:

Kaedah 1
1. Kumur Cuka Epal seperti berkumur dengan menggunakan cecair antiseptik pembersih mulut dalam 30saat sehingga 1 minit kemudian buang.
2. Lakukan sekurang- kurangnya 2 kali sehari.Jika diamalkan boleh menyegarkan nafas,mengharumkan bau mulut dan mengalihkan bau rokok kepada loya.Insya Allah.

Kaedah 2
1. Ambil 3 sudu Cuka Epal dan campurkan dengan segelas air suam. Kacau sebati, kemudian diminum.
2. Amalkan setiap pagi dan petang, serta sebaiknya disudahi selepas itu dengan meminum satu sudu madu .

Selamat Mencuba!

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. TQ